لیست قیمت جراحی زیبایی شکم و پهلو

لیست قیمت جراحی زیبایی شکم و پهلو

 لیپوماتیک شکم پهلو - ابدومینوپلاستی و قوس کمر بسیار زیبا  در سه ساعت و تزریق به باسن توسط تیم تخصصی جراحان / بدون بستری - پرطرفدارترین روش جراحی زیبایی شکم جهت از بین بردن چربی های اضافی اطراف شکم ، لیپولیز ، لیپوساکشن ، کلینیک تخصصی لاغری شکم و پهلو -آبدومینوپلاستی به همراه کشیدن پوست شکم . مدل ساعت شنی کردن زیبایی شکم و پهلو

در روش لابیاپلاستی با لیزر بدون بستری میباشد / میتوان بیان کرد که انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر توسط تیم جراحی زبردست و خبره جراح و متخصص زنان و فقط در یک جلسه و در کلینیک مجهز و مجاز و با وجود تیم های مراقبت ویژه و امکانات vipانجام میشود و همچنین با ارائه سرویس های بیمارستانی در ٢٤ ساعت شبانه روز تمامی وسایل بستری و مواد مصرفی در مرکز جراحی لابیاپلاستی و بیمارستان به صورت کاملا بهداشتی میباشد.

عمل تنگ کردن واژن با لیزر چیست ؟

استفاده از لیزر جز روشهای غیر جراحی ، برای تنگ کردن (واژن) و رفع تیرگی واژن و سفید کردن واژن و جوانسازی واژن بصورت غیر تهاجمی ست لذا برای افرادی که ترجیح میدهند از روش های بدون درد و خونریزی برای جذابیت و جوانی ناحیه تناسلی شان استفاده کنند انتخابی مناسب است .

درمان با لیزر جوانسازی واژن ، صرفا برای تنگ کردن واژن استفاده نمیشود و رفع گشادی واژن تنها یکی از مزایای بهرمندی از لیزر جوانسازی واژن  میباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.