دریچه کولر در دکوراسیون


تاثیر دریچه کولر، دریچه کناف ، دریچه دکوراتیو در دکوراسیون

حالا دیگر خانه ها آن قدر با گذشته متفاوت شده اند که ممکن است وارد یک واحد آپارتمان یا منزل مسکونی تازه ساخت شوید و برای شما مصالح استفاده شده در آن یا برخی بخش ها عجیب باشد.

همان طور که می دانید بخش هایی از خانه ها و یا محل کار هستند که نیازمند بازرسی و بررسی یا کنترل به صورت اضطراری هستند؛ نکته اینجاست که نباید این محفظه ها بسته باشند و باز بودن آن ها هم از بسیاری از جهات جالب نیست.

قطعا شما در یک خانه نمی توانید دریچه ی ورود هوای مطبوع به داخل ساختمان را به طور کامل بسته یا باز نگه دارید. نیاز است که دریچه ای تهیه کنید. انتخاب نوع آن با قیمت مناسب نیز یکی از مهم ترین انتخاب ها است. توجه اصلی هر شخص در انجام یک خرید، قیمت و کیفیت است، تضمین بودن آن بسیار کار شما را سهل می کند.

دریچه کولر

دریچه کناف برای ساختمان ها

بخش های مهمی هستند که بنا به وجود یک سری تجهیزات مانند اتصالات الکترونیکی، مخابراتی و … باید به طور دوره ای بازدید شوند، شما می توانید از کناف ها استفاده کنید، آن ها نمای زیبایی دارند، خیلی سخت آسیب می بینند و از طرفی به راحتی قابل نصب هستند. ضمن این که باید با کیفیت اصلی خریداری شده و نصب شوند.

سقف ها و دیوار های کاذب بیشترین نیاز به این دریچه ها را دارند، فن کوئل ها عموما دچار برخی ایرادات شده و نیازمند بررسی های چند ماهه هستند و دریچه کناف تنها مورد مناسب برای این نقاط در سقف ها و دیوار هایی است که دارای شکاف هستند.

یکی از اصلی ترین موارد انتخاب کناف ها اصطلاح استتار در آن ها می باشد.

 

دست باز در انتخاب دریچه کناف و دکوراتیو

این که یک دریچه دیواری و دریچه سقف کاذب باید کیفیت لازم را داشته باشد، انتخاب آن بر اساس رنگ بندی، امکان پنهان سازی تا حداکثر حالت و داشتن سیم های نگه دارنده در این مرکز بزرگ و مجرب فروش امکان پذیر است.

شبکه های کامپیوتری در ساختمان ها و ادارات بسیار حساس هستند، دسترسی تمام وقت به این سیستم ها ممکن است گاهی اتصالات را محدود کند. آن ها درون دریچه ها قررا می گیرند.

دریچه دکوراتیو ها ممکن است برای شما کاربرد بیشتری داشته باشند، چون هم در طراحی حرف نخست را زده و در کنار آن امکاناتی را نیز به شما ارائه می دهند. سیستم های تهویه حالا دیگر با دریچه ها ترکیب شده و علاوه بر این که جنبه ی محافظت و پوشش دارند می توانند برای شما کاربرد دیگری نیز داشته باشند.

اما انواع مختلف آن ممکن است شما را قانع نکند که کدامین مورد را انتخاب کنید، در نتیجه باید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید و محصول نهایی را سفارش دهید.

این دریچه ها کیفیت بالایی در ساخت دارند و به طبع صدای کم و طول پرتاب عموما بلندی را در بر می گیرند. پیش از هر چیزی می توانید به خوبی اطلاعات جامعی را در مورد این تجهیزات به دست آورید.

 

شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده دریچه تنظیم هوا دریچه های کولر ، دریچه های کناف  و انواع دریچه های تنظیم هوا – 77901755

گوشی هواوی honor play

تلاش‌های زیادی برای ساخت گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی جذاب اما همیشه بی‌نظیر، حتی امثال Razer صورت گرفته است، اما هیچ‌یک این کار را به‌درستی انجام ندادند. در حال حاضر، Honor نیز به میدان بازی وارد شده است اما به یک خط‌مشی جدید. گوشی هواوی آنر پلی جدید به‌جای کیفیت عالی به خاطر مقرون‌به‌صرفه بودن آن موردتوجه است. و این مسئله به‌نوبه خود بسیار مورد استقبال است.

Honor playهمانند بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی دارای بدنه فلزی ، صفحه ناچ و دوربین دوگانه در عقب است. چیپ Kirin 970 مسئول دوره بازی است و Play یک GPU Trubo هواوی خارج از بسته دارد. kirin 970 به‌عنوان یکی از کارآمدترین قطعات سخت‌افزاری برای بازی موبایل شناخته‌شده است، قیمت این قطعه چندان بالا نیست اما عملکرد باثبات و پایداری دارد. و همه‌چیز با GPU Turbo می‌تواند بهتر شود.

اندازه صفحه 6.3" 1080p چه با ناچ و چه بدون ناچ به‌منظور بازی کافی است. یک باتری بزرگ در این مدل وجود دارد و شما می‌توانید Honor Play را با RAM 4 یا 6 گیگ داشته باشید. با توجه به قیمت جذاب آن، - CNY 1,999, INR 19,999, £279, €329، ما را فریب می‌دهد.

ویژگی‌های و قیمت گوشی هواوی honor play

  • بدنه: بدنه آلومینیومی، 157.9 x 74.3 x 7.5 mm, 176g
  • صفحه: 6.3" 2,340x1,080px (19.5:9) IPS LCD, 409ppi، دارای ناچ
  • چیپ ست: HiSilicon Kirin 970، هشت هسته‌ای (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53) ، سی پی یو Mali-G72 MP12
  • حافظه: رم 4 تا 6 گیگابایت، حافظه 64 گیگابایت، (هیبرید) میکرو اسلات SD
  • دوربین: دوگانه ، 16MP RGB (f/2.2) + 2MP به خاطر حس عمق، فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز، ویدئو 2160@ 30fps
  • دوربین سلفی: MP 16 (2/f)، ویدئوی p 1080
  • OS: اندروید 8.1 Oreo با ویژگی‌های EMUI 8.2 + AI هواوی
  • باتری: 3,750 mAh ثابت و غیرقابل جابجایی ، شارژ سریع 18 W
  • اتصال: دو سیم کارته، USB-C (USB 2.0), NFC، بلوتوث 4.2 ، جی‌پی‌اس، GLONASS
  • متفرقه : حسگر اثرانگشت قرارگرفته در عقب ، اسپیکر bottom-firing تکی، پورت صوتی 5/3

وقتی با گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌اندازه گوشی honor playروبرو می‌شویم، می‌توان بسیاری از اشکالات را نادیده گرفت. ازجمله این اشکالات، وجود ناچ، اسلات SIM هیبرید و نبود رادیو FM هستند.

هواوی هر وقت بخواهد می‌تواند چیپ ست kirin 980 را روانه بازار کند، به همین خاطر امکان کاهش قیمت kirin 970 حتی بیشتر از این نیز برای آن وجود دارد که به مدد به‌روزرسانی‌های اخیر GPT Turbo همچنان ارزشمند مانده است. همان‌طور که قبلاً مشاهده کردیم، این تنها صحبت PR نیست، Turbo می‌تواند تفاوت ایجاد کند، بنابراین Honor Play برخلاف سری‌های فشرده Honor، یک چیز اضافه‌شده اندیشمندانه است.

طراحی

اعتراف می‌کنیم که از در دست گرفتن Honor Play لذت بردیم، بدنه فلزی آن پس از سری دستگاه‌های شیشه‌ای و صیقلی، روح تازه‌ای به آن دمیده است. در گذشته بدنه آلومینیومی محبوب بود اما اکنون تنها تعداد معدودی از گوشی‌ها این گزینه را پیشنهاد می‌کنند، Honor Play یکی از این موارد نادر است.

بدنه یکپارچه آلومینیومی Honor Play به شکل درست طراحی‌شده است- پشت صاف، طرفین منحنی همراه با گوشه‌های گرد و خطوط آنتن قدیمی مناسب که به‌طور مداوم در اطراف بالا و پایین حرکت می‌کند. به همین دلایل، Honor تصمیم گرفت این قسمت‌ها را در مقایسه با بقیه بخش‌های بدنه بنفش تیره‌تر کند.

 

تغذیه در یوگا

تمام آنچه در تغییر انرژی ما تاثیرگذارد، جزء تغذیه محسوب می ­شود. مانند: رنگ­ها، صداها، تصاویر و البته خوراکی ها

تفکر بزرگان قدیم و مردم گذشته بر این بوده که به دست آوردن روزی یک حلقه است که ما را به خداوند نزدیک­تر می­ کند.

جهان شرق کل­ نگر است و همه چیز را در اتحادی به هم پیوسته نظاره می­ کند، از شروع دیدن و بوییدن غذا، بدن شروع به فعالیت می ­کند و همه ی بدن در هضم غذا همکاری کامل دارد.

روش پخت غذا در گوارش هر کس تاثیر خاص خود را دارد، گروهی از افراد که بدنی سالم دارند، غذای ناسالم را هضم نمی کنند و برمی­گردانند که نشانه خوبی است. این روند در کودکان کاملا مصداق دارد، اگر مادری بیش از حد نیاز (غذای اضافه از نیاز بدن نیز ناسالم محسوب می­شود.) به کودک خود غذا بخوراند، کودک آن غذا را برمی­گرداند.

در سیستم یوگا رژیم غذایی اهمیت ویژه‌ای دارد. می‌گویند: هرچه را که بخوری بر تو تأثیر می‌گذارد. نوع و کیفیت غذا بر شرایط جسمی و روحی فرد اثر دارد. بنابراین کسی که دارای رژیم غذایی مناسبی نبوده و درک درستی از اصول خوردن نداشته باشد، بتدریج از لحاظ جسمی و روحی آسیب می‌بیند و آثار بد عادات نادرست خوردن را در ظاهر، رفتار، افکار و اعمالش می­توان احساس کرد. کسی که برای مدتی دارای طرز فکر، عمل و ظاهر مطلوب نباشد، طبیعتاً با عواقب ناخوشایندی مواجه می‌شود و مصداق عبارت ((هرچه را که بخوری بر تو تأثیر می‌گذارد)) می‌گردد.

در یوگا، غذاها به سه دسته تقسیم می‌شوند: راجاسی، تاماسی، و ساتویک. به توضیحات هر یک از آنها توجه کنید.

راجاسی:

غذای راجاسی از انواع غذاها تشکیل می‌شود. این نام از عادات غذایی پادشاهان هند گرفته شده است. گفته می‌شود در روی میز شاهانه کمتر از پنجاه و شش نوع غذا سرو نمی‌شد! طبیعی است که در میان این همه غذا برخی سرخ کرده، برخی کبابی و برخی پرچاشنی و ادویه، همراه با شیرینی‌جات و نوشیدنی‌ها بود. غذاهایی از این نوع برای کسانی که تمرین یوگا انجام می‌دهند نامطلوب است زیرا باعث وزن زیاد و چاقی شده و هر بار پس از غذا در فرد احساس “سنگینی” بوجود آورده و موجب خشم و غضب می‌گردد.

تاماسی:

دسته ی  دوم خوراکی‌ها تاماسی است که شامل غذاهای گرم می‌باشد. هر غذایی اعم از گیاهی یا غیرگیاهی، همراه با مقدار زیادی ادویه، نمک، فلفل و چاشنی‌های دیگر نوعی تاماسی است. این نوع غذا مناسب کسانی است که طبعی خشن دارند و پر سروصدا، دعواگر و کم تحملند. به همین دلیل این نوع غذاها مطلوب نبوده و به تمرین کنندگان یوگا توصیه نمی‌شود.

ساتویک:

این نوع غذا با کمترین مقدار ادویه و چاشنی پخته می‌شود و تازه، مطلوب و مغذی است. این غذا برای تمرین کنندگان یوگا بسیار مناسب بوده و به آنها توصیه می‌شود. برطبق قوانین یوگا هیچ غذایی چه گیاهی و چه غیرگیاهی فی نفسه راجاسی، تاماسی یا ساتویک نیست.

آنچه آن را یکی از این سه نوع می‌کند روش تهیه آن است. این تصور همگانی که غذای غیرگیاهی تاماسی است و غذای گیاهی ساتویک، یک تصور اشتباه می‌باشد. زیرا سیب زمینی یا کلم را می‌توان به صورت تاماسی آماده کرد و گوشت قرمز یا جوجه را می‌توان به صورت ساتویک پخت.

نکته دوم در یوگا این است که غذا را نباید براساس مقدر کالری آن ارزیابی کرد. بلکه کیفیت غذا و شیوه ی  خوردن را باید در نظر گرفت. هرچقدر کیفیت غذا بهتر باشد نیرو بخش تر است. بسیاری بر این تصور اشتباه اند که باکاهش خوراک روزانه یا کاهش کالری می‌توانند از وزن اضافی خود بکاهند و باز بسیاری فکر می‌کنند احتمالاً با زیاد غذا خوردن می‌توانند وزن خود را افزایش دهند. این تصورات اشتباه است زیرا افراط در هر دو تأثیر نامطلوبی بر روی انسان می‌گذارد. اصول یوگا درباره ی  افراد چاق و لاغر یکسان است. هرکس می‌تواند بدون آنکه تأثیر بدی بر روی سلامت خود ببیند از روش‌های تغذیه در یوگا پیروی کند. پس اصول تغذیه در یوگا چیست؟


منبع : مجله اینترنتی چوپرا - تکنیک های تغذیه در یوگا


فروشگاه اینترنتی لردیا

فروش انواع عایقعایق روف گاردن ، عایق استخر ، عایق بام و سقف، عایق آب نما ، عایق دیوار ، عایق ترکیه ای

 

 

http://lordia.org/wp-content/uploads/2018/09/insulators-lordia.jpg

- عایق امولزر ۵۰۸۱ : وزن ۲۵ کیلوگرمی ترکیه ای پوشش مایع پلی اورتان مقاوم در برابر UV

توضیحات: این محصول ک پلی اورتان یک جزء، فرم مایع، آماده ی استفاده است، پایداری ماوراء بنفش آن بسیار بالا است، یک ماده ضد آب و پوشش است.

مناطق مورد استفاده : بر روی بتن ، سنگ ، اتریت ، مواد فلزی ، باران ، کانال ها ، سقف های تراس و …

-عایق دو جزئی امولزر ۵۰۶۰ وزن ۵ کیلوگرمی

-عایق کلور پلیمر CLEVER polymers BASE 400 BT

توضیحات: این عایق مایع با مواد مایع حاوی پلی اورتان با مواد مضر و فوری است. به شدت در هر سطحی پایدار می کند و یک غشاء الاستیک را تشکیل می دهد. مناسب برای استفاده به صورت عمودی و افقی

عایق کلور پلیمر CLEVER polymers BASE 110

مقاله علمی در خصوص پمپ آب

مجموع راه حل های متناسب با نرم افزار های کشاورزی پمپ آب

توسعه سیستم های آبیاری نیازمند توجه دقیق به کل سیستم آبیاری پمپ آب و ادغام هر یک از اجزای سازنده است.

این امر نیاز به تجربه و دانش بسیار فراوانی دارد به طوریکه توانایی انتقال آب از سفره های زیرزمینی و چاه ها و ... توسط پمپ384 و رساندن آب به محصول و در حین انتقال تصفیه آب و توزیع به برنامه آبیاری  و نظارت دقیق آن در طول مسیر برای یک سیستم پمپ آب حیاتی است.

کشاورزی مدرن نیاز به درک گسترده ای از ادغام مولفه ها دارد و سیستم باید اطمینان حاصل کند که کشاورز قادر به پاسخگویی به مسائل مربوط به مصرف انرژی و تامین آب است، به ویژه با جدا کردن مناطقی که امکان صرفه جویی در آن وجود دارد، باعث افزایش تولید و بهره وری و راندمان و کاهش بسیار زیاد و قابل چشمگیر هزینه های متفرقه و بیهوده می شود.
پمپ شناور

این پروسه نیاز به تکنولوژی های مختلف دارد و عوامل و شرایط بسیار زیادی مانند شرایط خاک، ارقام، توپوگرافی و الگوهای آب و هوایی و کنترل پمپ374 و سایر شرایط دیگر از جمله نظارت و مدیریت هوشمند و... دارد.

برنامه های کاربردی آبیاری کشاورزی مدرن توسط پمپ آب در بخش های مختلف کشاورزی نیاز به راه حل های سفارشی و پیشرفته دارد.

صرفه جویی در انرژی باید به گونه ای قابل توجه و هوشمندانه انجام شود و همانطور که گفته شد این امر نیازمند تکنولوژی های پیشرفته بسیار زیاد به همراه صبر و حوصله در دراز مدت میباشد  و نیز علاوه بر این مزیت اضافه برای کشاورز دارد که از جمله آن میتوان به  کاهش هزینه های عملیاتی پایین تر است که آب با دقت بیشتر به محصول تحویل داده می شود و این امر منجر به برداشت بهتر، افزایش سودآوری و مدیریت بهتر آب می شود که باعث اطمینان از کشاورزی پایدار در آینده می شود.