پلاسما جت یا همان جوانسازی پوست اطراف چشم چیست؟

پلاسما جت یا همان جوانسازی پوست اطراف چشم چیست؟

پلاسما جت ، یکی از مدرن ترین و تازه ترین  تکنولوژی هاییست که در دنیای پزشکی زیبایی امروز مورد استفاده قرار میگیرد. این روش که موجب جوانسازی و زیبایی نواحی مختلف پوست می‌شود بیشترین کاربرد را در نواحی اطراف چشم، خصوصا پلک ها دارد. 

در این روش جوانسازی، بخش های متعدد به صورت ریز، ریز در کنار هم توسط  پلاسماجت سوزانده میشوند.

در این روش تنها سطحی ترین لایه پوست آسیب خواهد دید، در نتیجه اثری از سوختگی یا اسکار به جای نخواهد ماند. در پلاسماجت به دلیل تبخیر لایه های عمقی، پوست جمع تر میشود. لذا پس از گذر یک هفته از اقدام انجام شده، پوست ناحیه مورد نظر ترمیم خواهد شد، خطوط عمق کمتری می‌یباند و پوست لیفت می‌شود. 

پلاسماجت به منظور جوانسازی پوست اطراف چشم را کجا تزریق کنیم؟ 

حال که از اهمیت و کیفیت تولید این دستاورد پزشکی نوین گفته ایم بد نیست اشاره ای هم داشته باشیم به مراکز مجاز انجام  پلاسماجت به منظور جوانسازی پوست اطراف چشم و یا پلک ها. پلاسماجت، روشی ایمن، موثر در عرصه پزشکی جهت مبارزه با روند پیری پلک ها و کمک به جوانسازی پوست به حساب می آید. اما باید توجه داشته باشید که کیفیت یک روش مثل پلاسماجت به تنهایی تضمین کار درستی آن نیست. بلکه نحوه اجرای آن توسط پزشک متبحر در کلینیکی استاندارد است که نتیجه کار را رضایت بخش میکند. 

کلینیک پوست و زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی مکانی امن و مجهز با برخورداری از تیم پزشکان متخصص پوست و زیبایی بهترین فضا را برای انجام پلاسماجت به جهت جوانسازی پوست اطراف چشم و پلک ها فراهم آورده است. این کلینیک با توجه ویژه به مشتریان با استفاده از بهترین دستگاه ها این خدمت را ارائه میدهد.

جدیدترین دستاورد پزشکی در جوانسازی پوست

جدیدترین دستاورد پزشکی در جوانسازی پوست

جوانسازی  پوست از مهم ترین اشتغال ذهنی هایی است که افراد بالای 30 سال، الالخصوص بانوان بدان دچارند. بدیهی است که پوست بدن انسان ، به ویژه صورت، پس از سی سالگی دچار چروکهای ریزی میشود که رفته رفته عمق بیشتری میابد. این عارضه به جهت از دست دادن مقادیر قابل توجهی از الاستین، کلاژن و هیالورونیک رخ میدهد. برخی از افراد این چروک ها را همراه با کاهش درخشندگی پوست تجربه میکنند. لذا درست از همین هنگام گمشده ای را در وجود خود میابند و به دنبال راه حل میگردند و آن چیزی نیست جز روش های جوانسازی پوست!



در دنیای پزشکی و علوم نوین دیگر عوارض پیری مساله ای خنده دار هستند، زیرا در کمتر از چند دقیقه بدون جراحی میتوان بدان خاتمه داد و عمل جوانسازی پوست را آغاز کرد. حتی جالب است که نتایج به دست آمده از افرادی که به صورت علمی و طبی اقدام به جوانسازی پوست خود کرده اند حاکی از آن است که پوست آنها پس از جوانسازی، به مراتب، صاف تر، درخشانتر و باکیفیت تر از دوره جوانی و طراوت شده است.


کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی مکانی امن و مجهز با برخورداری از تیم پزشکان متخصص پوست و زیبایی بهترین فضا را برای تزریق ژل پروفایلو به جهت جوانسازی پوست فراهم آورده است. این کلینیک با توجه ویژه به مشتریان بهترین برند این محصول را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان جوانسازی پوست قرار میدهد.


سئو و طراحی سایت یک نیاز ضروری برای شروع کسب و کار آنلاین

دنیا امروزه به سمتی رفته است که نمی توان به افراد محدود دور خود اکتفا کرد. این قضیه تا حدی پیش رفته است که برای گذران یک زندگی ساده هم نمی شود از این ارتباطات گذشت و این را همه حاصل وجود اینترنت و شبکه جهانی است. این شبکه کاری کرده است که هر انسانی  از بدو تولد تا زمان مرگ نیاز به این داشته باشد که متصل  به شبکه جهانی باشد. کسی در این شبکه موفق است که بتواند از آن  در جهت معرفی خود و کسب و کار خود به دیگران استفاده کند. از این رو سایت که می توان اولین و هنوز معتبرترین راه ارتباطی بین افراد باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به موفقیت در این دنیای ارتباطات است. اما امروزه داشتن تنها یک سایت کافی نیست. زیرا این زیربنای کار است و ریزه کاری های مهمی در این میان است که باید هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم و آنها را رعایت کنیم. این ریزه کاری ها گاهی آنقدر زیاد و سخت و پیچیده می شوند که به جرات می توان گفت پشت یک سایت موفق و پربازدید یک گروه نشسته که هرکدام قسمتی از آن را به دست میگیرند و اجرا می کنند. گرچه ممکن است یک فرد بتواند هم طراحی سایت بکند هم سئو و خدمات سئو را رعایت بکند و بسیاری شرایط دیگر را رعایت بکند. اما همه ما می دانیم که در دنیای امروز تخصص هر اول را می زند. مهم نیست چند کار را بتوانید انجام دهید مهم است که یک کار را تخصصی و درست انجام دهید.

 طراحی وب سایت یک تخصص گروهی

در بالاتر از این گفتیم که یک سایت برای این که موفق باشد باید یک تیم پشتش باشد. اما واقعا چرا؟ مگر چه چیزهایی این میان است که نیاز است برای موفقیت در رقابت سخت بسیار تخصصی و جز به جز کار کرد. چند مورد کلی وجود دارد که درون هر کدام می توان جزئی شد و دنبال تخصص مورد نظر آن گشت.

در کل می توان طراحی سایت و خدمات طراحی سایت که در موسساتی مانند خدمات طراحی سایت دیجی ویت به دو بخش کلی می توان تقسیم بندی کرد.یک بخش طراحی چهارچوب و محیطی است که دیده می شود. درست مثل خانه. و قسمت بعدی نوشتار و مطلبی است که در آن قرار میگیرد. این را می توان به آدم های آن خانه تشبیه کرد.

اگر بخواهیم درجه بندی اهمیت داشته باشیم میان این دو بخش کلی می توان به راحتی و با قاطعیت گفت که هر دو لازم و ملزوم هم دیگر هستند و نمی توان تفکیک از هم دیگر انجام داد.

به طور مثال افراد خانه هستند که خانه خود را پر می کنند و باعث می شوند که دوستان و آشنایان و دیگران به خانه شان قدم بگذارند و این خانه است که میتواند به آن ها شان و شخصیت دهد و باعث شود که احترام بیشتر و توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

اما کمی به جزئیات بپردازیم. در طراحی وب سایت شخصی یا طراحی سایت شرکتی یک شرکت طراحی سایت مانند دیجی ویت چه خدماتی را ارائه میدهد؟

همانطور که گفتیم طراحی سایت از دو بخش عمده تشکیل میشود. حال در قسمت طراحی بدنه سایت بیش از همه چیز گرافیک و زیبایی سایت است که حرف اول را می زند. برای این کار لامز است در کنار طراح و برنامه نویس سایت یک گرافیست کار کند تا زیبایی را در قالب اصلی و صفحات دیگر آن ببینیم. موارد ریز دیگری نیز وجود دارد که بعدا به آن خواهیم پرداخت.

اما در قسمت نوشتاری و مطلب سایت تنها نوشتن مطلب تخصصی مرتبط و جدید کافی نیست. بلکه یک مورد دیگر و بسیار بسیار مهم وجود دارد که باعث می شود سایت دیده شود و آن چیزی جز سئو و سئو سایت نیست. در واقع یکی از اصلی ترین خدمات دیجی ویت را می توان خدمات سئو دیجی ویت دانست.

خدمات سئو سایت، مانند طراحی یک تابلو تبلیغاتی

خدمات سئو سایت یکی از مهمترین خدماتی است که یک طراح سایت می تواند ارائه بدهد. زیرا برای دیده شدن سایت در میان سایت های بسیاری که وجود دارد باید راهی باشد و آن راه استفاده درست از سئو سایت می باشد. در واقع سئو توسط گوگل هر سال ارائه می شود و نشان میدهد که چگونه ممکن است گوگل در میان سایت های مختلف سایت شما را بالاتر نشان دهد.

این سئو مواردی است که در داخل متن رعایت می شود. می توان از معروف ترین نکات آن را رعایت چگالی کلمه کلیدی در متن است. به طور مثال در یک متن 300 کلمه ای حداقل باید 3 بار کلمه اصلی تکرار شود و در عنوان و زیر عنوان وخط اول نیز گفته شود. این شرط اولیه در سئو می باشد. این شرط باعث ایجاد محدودیت در نویسندگی می شود و تنها کسانی که تخصص تولید محتوی را دارند می توانند از پس آن بر بیایند.

اینجاست واقعا می بینیم طراحی سایت یک کار تخصصی و تیمی می باشد که باید توسط افراد مختلف و متخصص انجام بگیرد

افزایش قدرت گوگل و دانستنی های فوق العاده در مورد google.com

گوگل را باید بهتر شناخت

گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است 

 گوگل حدودا سال 1375 - 1374 راه اندازی شد - عکس زیر مربوط به سال 1998 ( 1377 ) هست

https://backority.ir/images/876421.jpg

 

و بعد ها به شکل زیر :

 

https://backority.ir/images/727112.jpg

 

تعداد کارمندان گوگل 75هزار نفر هست - یعنی هر ساختمان 2طبقه اداری 40نفر مشغول باشد ، به 1870ساختمان نیاز هست ، تقریبا یک شهر بزرگ که دارای ارتش مستقل باشد :)

در مورد گوگل و قدرت بزرگ دنیای اینترنت که همه ی وب سایت ها در تلاش هستند با افزایش ورودی گوگل و افزایش رتبه در نتایج گوگل به رقابت بپردازند و سود میلیاردی بکنند .

در عرض 1 دقیقه..

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنت دارید که در هیچ چیزی در نتایج گوگل نشان داده نمی شود و هیچ فروشی ندارید ، اما تمام محصولات را در فروشگاه قرار داده اید / اگر گوگل 1 ساعت فروشگاه اینترنتی شما را بالا بیاورد چه می شود ؟

شاید نیاز باشد شهر محل سکونت شما بسیج شود تا چند صد هزار فروش را بسته بندی و اماده ارسال بکند و شما در آن 1 ساعت 50میلیارد تومان فروش داشته باشید و حداقل 5 میلیارد تومان سود کنید ، در عرض 1 ساعت ، آن هم به خاطر قدرت گوگل ..

پس ورودی گوگل و افزایش ورودی گوگل یک اتفاق بزرگ در اینترنت هست که بخاطر آن هزاران نفر هستند که کارشان فقط افزایش ورودی گوگل سایت ها هست که اصطلاحا به این افراد سئوکار هم می گویند .

افزایش مشتری کسب و کارتان و رونق کسب و کار

احتمالا شما یا یکی از اقوام شما یک کار فیزیکی دارد ، مثل تراشکاری ، نجاری ، موبایل فروشی ، تعمیر یخچال و لوازم خانگی ، جوشکاری و لوله کشی ، تدریس خصوصی ، آموزش موسیقی و .. .

در هر کدام از مشاغل و هر شغل که هستید اگر یک وب سایت ساده و فقط جهت معرفی داشته باشید که در گوگل و در نتایج گوگل در عبارت مربوطه لینک اول باشد ، شما در آن شغلتان میلیونر (میلیارد فعلی ) می شوید .

مثلا اگر شما نجار هستید همین حالا سایت گوگل را باز کنید و تایپ کنید (کابینت آشپزخانه) - اگر شما یک سایت داشته باشید که در این عبارت لینک 1 باشد ، روزانه بالغ بر 10ها مشتری دارید که سفارش کابینت و نصب کابینت می دهند .. شاید تصور آن برای شما سخت باشد ، اما عین واقعیت هست . گوگل بسیار بزرگ و پر از کسانی هست که همه چیز را جستجو می کنند.

راه اندازی سایت فوری و بدون دانش

تا اینجا متوجه بزرگی و عظمت گوگل شدید ، و شاید علاقمند هستید شما هم سایت داشته باشید و روی کارت ویزیت هم آدرسش را بیاورید ، اما نه دانش آن را دارید و نه جای مطمئن را سراغ دارید که پولتان را نخورد . 

پیشنهاد می کنم در این مورد ( راه اندازی سایت + افزایش ورودی گوگل + مشاوره و .. ) با سایت بکوریتی کار کنید .

سایت بکوریتی بیشتر در مورد بک لینک و خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی فعالیت دارد و در ایران مطرح هست ولی در زیر شاخه ی فعالیت آن راه اندازی وب سایت برای کسب و کار های سنتی هم هست که بهترین مورد برای همکاری هست .

 

 

منابع :

 

https://www.gsm.ir/news/show/41353

https://www.cloob.com/timeline/reportage_8_1

http://anzalweb.ir/1397/09/24/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C/

https://baelm.net/165632-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87.html

 

https://gadgetnews.net/243956/buy-backlink-backority-reportage/


http://www.melyoonerbash.com/instruction/tag/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A8%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C/

 

http://advertorials.ir/2018/10/23/%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-portfolio/

http://kend.ir/2018/01/29/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-2018-%D8%A8%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C/

 https://sitearia.ir/index.php?url=rep2

http://forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=112939

 

بهترین سوئیچ سیسکو

  https://backority.ir/images/887351.jpg

بهترین سوئیچ سیسکو

سوئیچ ها یکی از دستگاه های متداول در امر کنترل دیتا و شبکه هستند که شما از آن می توانید برای دریافت یک پیغام تحت شبکه و ارسال به نقطه مشخص استفاده کنید.

به این صورت است که داده از نقطه A دریافت می شود، پس از این نیز صرفا بر اساس دستور به نقطه B ارسال خواهد شد و در واقع از اختلالات به وجود آمده در شبکه نیز جلوگیری می کند، سوئیچ ها در بازار انواع مختلفی دارند و با توجه به تعداد پورت، کیفیت، ساخت و همین طور برند و ویژگی های نرم افزاری به قیمت های مختلفی دسته بندی شان تقسیم می گردد.

خرید سوئیچ های سیسکو

سیسکو یکی از بزرگ ترین برند ها و نام های فعال در حوزه تجهیزات شبکه و اینترنت است که البته در زمینه های دیگر تکنولوژی نیز گستره ای از فعالیت های خاص را خواهد داشت.

در مورد محصولات این شرکت باید بگوییم که عموما برای فعالان حوزه شبکه همیشه و در 90 درصد مواقع جز اولویت اول قرار دارند.

یعنی اگر ترجیح می دهید در سیستم های اداری و مصارف خانگی و صد البته تجاری از مودم ها، سوئیچ ها و روتر ها استفاده کنید، سیسکو ایده آل است.

  https://backority.ir/images/651022.jpg

نکات انتخاب سوئیچ

سوئیچ های سیسکو انواع مختلفی دارند که از جمله بهترین ها در بازار می توان به: سوئیچ سیسکو سری 2960، سری 2960 مدل S، سری 3750 و سری 4500E اشاره کرد.

در انتخاب سوئیچ سیسکو شما باید به حجم تبادل داده، تعداد پورت های مورد نیاز درست مانند یک هاب، VLAN ، NAC یا RADIUS که در واقع ویژگی های امنیتی هستند، سرعت انتقال داده و پروتکل های امنیتی دقت ویژه ای داشته باشید.

ضمن این که همواره سوئیچی که خریداری و نصب می کنید باید در انتقال داده ها پویا و پایدار باشد تا هیچ مشکل و اختلالی در کارکرد شبکه رخ ندهد.