مجیک مش MAGIC MESH درب توری آهنربایی ( گردش هوا و مانع ورود حشرات )

مجیک مش MAGIC MESH چیست؟

مجیک مش درب یا پرده توری مشکی رنگی که به درب ورودی اصلی که محل ورود و خروج افراد می باشد نصب میشود. مجیک مش به توری مگنت دار یا آهنربایی نیز معروف است.

منظور از آهنربایی بودن توری مجیک مش وجود مگنت یا اهنربا در بین چاک ورودی توری است که وقتی ورود و خروج انجام میشود دو لبه توری به هم چفت و بسته میشود.

 

http://lordia.org/wp-content/uploads/2014/08/magicmesh-zoom.jpg

 

این درب ها میتواند در ساختمان ، ویلا ، اتاق ، محل کار ، رستوران و ... باشد.

ویژگی نصب توری مجیک مش باز گذاشتن درب اصلی و مشاهده سمت دیگر درب میباشد. همچنین باعث رفت و آمد اکسیژن و هوای آزاد همچنین تنفس هوای بیرون در محل میشود.

دیگر ویژگی مهم درب توری magic mesh مانع شدن ورود حشرات و حیوانات موذی مانند ، سوسک ، موش ، مورچه ، زنبور ، عنکبوت ، پشه و دیگر حیوانات به فضای داخلی میشود.

همه این مزایا در کنار قیمت مناسب و اقتصادی آن ارزش پیدا میکند. قیمت 40 هزار تومان مبلغی منصفانه برای مصرف کننده بوده که رضایت مشتری را به هنگام استفاده برای سال های طولانی از این محصول به همراه دارد.

http://lordia.org/wp-content/uploads/2014/08/MagicMesh.jpg

اندازه ارتفاع این درب توری آهنربایی 185 سانتی متر معادل 1 متر و 85 سانتی متر می باشد. عرض آن نیز 110 سانتی متر معادل یک متر و 10 سانت می باشد.

برای نصب این درب آهنربایی و یا مغناطیسی کار سختی در پیش ندارید. چون به راحتی میتوانید با چسب ، پونز و یا ابزار های دیگر در زمان کوتاهی نصب کنید.

کیفیت محصول هم از درجه بالایی برخوردار است. دیده شده محصولات مشابه با قیمت پایین تر به سادگی توری بعد از چند روز پاره میشود و یا مگنت ها عملکرد ضعیفی دارد.

برای سفارش توری مجیک مش MAGIC MESH حتما به نمایندگی فروش این محصول در فروشگاه لردیا مراجعه کنید.

برای سفارش پیامکی و ساده تر هم میتوانید کلمه مجیک مش را به شماره 145 45 40 0939 پیامک کنید.

 

http://lordia.org/wp-content/uploads/2019/04/MagicMesh-lordia.jpg

 

http://lordia.org/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%ac%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b4/

 

دانلودرایگان کتاب و جزوه

وبسایت نانو فایل که یک سایت جامع در زمینه فروش فایل و مقاله , تحقیق , پرسشنامه میباشد در اسفندماه سال 1393 پا به عرصه وجود گذاشت امید است که به لطف الهی به زودی به جامع ترین پایگاه در زمینه تحقیق , مقاله , جزوات درسی و پرسش نامه تبدیل شود.

هدف نانوفایل ارائه دانلود رایگان جزوه و کتاب های درسی  و کتاب های پر مخاطب امروزه از بین بانک جزوات و کتب این مجموعه می باشد و امید است که بتواند کمکی به دانشجویان عزیز باشد تا به راحتی و با صرف حداقل زمان و هزینه بتوانند به جزوات و کتب مورد نیاز خود دست پیدا کنند .

دانلود کتاب, دانلود جزوه , دانلود پرسشنامه نانوفایل

همچنین نانوفایل به عنوان یکی از جامع ترین پایگاه ها در زمینه دانلود پرسشنامه می باشد که دارای بانک اطلاعاتی زیادی در پرسشنامه در زمینه های علمی ، روانشناسی و سایر علوم می باشد و به راختی می توانید پرسشنامه های مورد نیاز خود را از نانوفایل دانلود کنید.

علاوه بر این ها نانو فایل در زمینه دانلود رمان نیز دارای بیش از دوهزار رمان جدید ، کم یاب و پرمخاطب می باشد که با توجه به افزایش قیمت کتاب ها و کاغذ می توانید با دانلود رایگان این رمان ها از نانوفایل هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی نمایید.

نانوفایل دانلود رمان

نانوفایل توانسته با جمع آوری هزاران فایل در طی این سال ها گامی بزرگ در جهت انتشار علم و دانش بردارد و بسیاری از جزوات و نمونه سوالات پیام نور و نمونه سوالات دانشگاهی را در سایت برای دوستانی که علاقمند به مطالعه بیشتر علوم دانشگاهی هستند قرار دهد.

website design agency

Aviation web design solutions is a professional aviation digital marketing and website design agency that has completed over +200 web projects. Whether you own an aviation business with strongly established branding, or you need full branding for your aviation/aerospace company, website design & web development, or digital marketing the ground up, the aviation web design helps you to achieve your online goals. Hashtags: #Aviation #Airline #Website design #Web Development #Aviation Web Design # Aviation website design #Digital Marketing #Web Design For the Aviation industry #Aerospace web design #aerospace #Aerospace website design # Aviation Web Designer? #Best Aviation Web Design

Read all about this useful guide

هزینه لیپوماتیک و جراحی شکم

دولا کردن فاسیای رکتوس در جراحی شکم

در افرادی که پس از چاقی شدید ، وزن زیادی از دست داده اند گاها کشیدگی زیادی در عضلات جدار شکم دیده میشود که موجب دور شدن آنها از یکدیگر در خط وسط میشود . در موارد بسیار نادر فتق خط وسط حادث میشود در این صورت درمان مناسب برای انها باید انجام پذیرد .

جهت دستیابی به نتیجه خوب در سفت کردن جدار شکم ، دولا کردن طولی فاسیای جدار شکم به طور معمول با استفاده از بخیه ویکریل شماره صفر صورت می پذیرد . و بسته به شرایط ممکن است دولا کردن مایل انجام پذیرد . دولا کردن فاسیا باید براساس یافته هر فرد باشد . این عمل منجر به ایجاد سفت کردن بعدی پوست / چربی میشود .

برای شکل دهی به بدن ، هم چنین میتوان میتوان در ناحیه هیپ در طی عمل جراحی زیبایی شکم از طریق دیواره باز جدار شکم اقدام به ساکشن نمود . در جراحی زیبایی شکم / پلاستیک جهت حصول نتایج عالی ، روش های متنوعی وجود دارند . با این حال نیاز اساسی وجود دانش پایه خوب و احاطه بر عمل جراحی استاندارد است .

تعیین حدود رزکسیون در وضعیتی که بدن حدود 30 درجه خم شده

به دنبال بازدید و هموستاز دقیق زخم ، تمام فلپ پوستی / چربی با فشار در حالی که قسمت فوقانی بدن در حالت فلکسون 30 درجه است ، جهت تعیین حدود رزکسیون بعدی به پایین کشیده می شود . این حالت اطمینان می دهد که نیازی به انجام انسزیون عمودی وجود نخواهد داشت و اسکار مشکل ساز به وجود نخواهد امد . چنانچه دیواره شکم بسیار شل و اویزان باشد ممکن است این فاصله بیشتر شود . در این شرایط مهم است که اسکار بعدی قطعه به قطعه بدون کشت ایجاد شود .

جداسازی و متحرک سازی ناف

در این مرحله فلپ در موفت به دور از ناف حرکت داده میشود .پس دستیار ناحیه دایسکشن را با استفاده از 2 رتراکتور طویل و سپس با استفاده از انبرک جراحی نگه می دارد . در ادامه دایسکشن با استفاده از قیچی دایسکشن ، باید جهت جلوگیری از اختلال پرفوزیون ناف از قطور بودن کافی ساقه و پهن بودن قاعده آن مطمئن بود . خون ریزی باید به دقت با استفاده از هموستاز بای پولار متوقف شود .

جداسازی عمودی فلپ درموفت به دور از قاعده ناف

جهت تسهیل در دایسکشن بیشتر به سمت بالا فلپ درموفت به صورت طولی در خط وسط از قاعده زخم به سمت ناف برش داده میشود . دستیار حاشیه زخم را با استفاده از 2 کلامپ به سمت بالا می کشد . در بیماران چاق از رتراکتور بزرگ نیز میتوان استفاده نمود

طول خط وسط بین دو نقطه a و b به دقت اندازه گیری میشود تا پس از رزکسیون پوست لبه های زخم قطعه به قطعه بدون نیاز به انسزیون عمودی به یکدیگر برسد با توجه به این مطلب حدود انسزیون لبه ها بر اساس میزان پوست مازاد متفاوت خواهد بود . هر چه پوست ازاد بیشتر باشد این نقطه باید نسبتا بالاتر باشد تا بعدا فقط یک اسکار عرضی حاصل شود .

 

هزینه لیپوماتیک می تواند از عوامل زیادی تاثیر پذیر باشد، از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه لیپوماتیک می توان به مقدار چربی ناحیه مورد نظر که قرار است با استفاده از لیپوماتیک استخراج شود اشاره کرد.
 
از جمله عوامل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، تعداد جلسات می‌باشد که در نظر گرفته می‌شود. همچنین ناحیه تحت درمان می‌تواند در هزینه تاثیر گذار باشد: به عنوان مثال هزینه لیپوماتیک بازو با لیپوماتیک شکم و پهلو یکسان نمی‌باشد.

لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­‌ها و قضاوت­‌های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­‌شود.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه‌­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی‌­های شخص می­‌شود.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

نکته آخر اینکه هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد نیاز و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) تعیین می‌گردد.

دانلود کتاب به جای خرید کتاب فیزیکی!

با افزایش قیمت دلار و به تبع افزایش قیمت کالاهای وارداتی کاغذ هم از این قاعده مستثنی نبوده و این موجب شده که بسیاری از نویسندگان و ناشران کتاب با مشکلات و رکود به دلیل افزایش قیمت تمام شده کتاب مواجه شوند و در برخی موارد قیمت کتاب تا 3 برابر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است .در این حال بسیاری از خوانندگان کتاب نیز اخیرا به دانلود کتاب به جای خرید کتاب های فیزیکی به دلیل افزایش قیمت کاغذ و مشارکت در جلوگیری از قطع بی رویه درختان تمایل دارند.

در دانلود رایگان کتاب و دانلود جزوه از کتابخانه جنگلبان  هزاران کتاب را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای مشاهده خواهید کردو از این ها مهم تر اینکه میتوانید چنانچه نویسنده و ناشر هستید آثارتان را در جنگلبان برای فروش قرار دهید و دیگر بدون سرمایه گذاری و پرداخت هزینه هایی نظیر چاپ و کاغذ آثارتان را در اختیار عموم قرار دهید

 

فروش کتاب

در جنگلبان همچنین امکان دانلود کتاب صوتی هم برایتان امکان پذیر خواهد بود .
ما در جنگلبان آثار منتخب را به صورت صوتی برای شما تهیه نموده ایم تا اشخاصی که دوست دارند به جای خواندن کتاب در اوقات فراغتشان کسی برایشان کتاب را بخواند هم بتوانند به راحتی کتاب های صوتی را دانلود کنند.
از فواید کتاب صوتی این است که می توانید در همه حال ،زمان هایی که در حال جابه جایی هستید و وقتی در ترافیک هستید به کتاب های مورد علاقه تان گوش دهید.

علاوه بر این ها می توانید از طریق دانشگاه مجازی جنگلبان اقدام به آموزش علوم و فنون مختلف نمایید مهارت بیاموزید و پس از شرکت در دوره های مختلف مدرک معتبر دریافت کنید.دانشگاه جنگلبان در برگزاری دوره های آنلاین ،نوآوری نموده است و توانسته در بستری مناسب شرایط آموزش صحیح از طریق اینترنت را فراهم نماید. حتما از تخفیف های ویژه ی دانشگاه مجازی جنگلبان استفاده کنید

دوره آنلاین