پلاسما جت یا همان جوانسازی پوست اطراف چشم چیست؟

پلاسما جت یا همان جوانسازی پوست اطراف چشم چیست؟

پلاسما جت ، یکی از مدرن ترین و تازه ترین  تکنولوژی هاییست که در دنیای پزشکی زیبایی امروز مورد استفاده قرار میگیرد. این روش که موجب جوانسازی و زیبایی نواحی مختلف پوست می‌شود بیشترین کاربرد را در نواحی اطراف چشم، خصوصا پلک ها دارد. 

در این روش جوانسازی، بخش های متعدد به صورت ریز، ریز در کنار هم توسط  پلاسماجت سوزانده میشوند.

در این روش تنها سطحی ترین لایه پوست آسیب خواهد دید، در نتیجه اثری از سوختگی یا اسکار به جای نخواهد ماند. در پلاسماجت به دلیل تبخیر لایه های عمقی، پوست جمع تر میشود. لذا پس از گذر یک هفته از اقدام انجام شده، پوست ناحیه مورد نظر ترمیم خواهد شد، خطوط عمق کمتری می‌یباند و پوست لیفت می‌شود. 

پلاسماجت به منظور جوانسازی پوست اطراف چشم را کجا تزریق کنیم؟ 

حال که از اهمیت و کیفیت تولید این دستاورد پزشکی نوین گفته ایم بد نیست اشاره ای هم داشته باشیم به مراکز مجاز انجام  پلاسماجت به منظور جوانسازی پوست اطراف چشم و یا پلک ها. پلاسماجت، روشی ایمن، موثر در عرصه پزشکی جهت مبارزه با روند پیری پلک ها و کمک به جوانسازی پوست به حساب می آید. اما باید توجه داشته باشید که کیفیت یک روش مثل پلاسماجت به تنهایی تضمین کار درستی آن نیست. بلکه نحوه اجرای آن توسط پزشک متبحر در کلینیکی استاندارد است که نتیجه کار را رضایت بخش میکند. 

کلینیک پوست و زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی مکانی امن و مجهز با برخورداری از تیم پزشکان متخصص پوست و زیبایی بهترین فضا را برای انجام پلاسماجت به جهت جوانسازی پوست اطراف چشم و پلک ها فراهم آورده است. این کلینیک با توجه ویژه به مشتریان با استفاده از بهترین دستگاه ها این خدمت را ارائه میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.