برج های اطراف دریاچه چیتگر

برج های اطراف دریاچه چیتگر

یکی از جاذبه های تعیین قیمت و گردشگری اصلی استان تهران دریاچه چیتگر است که پس از افتتاح تبدیل به یکی از مشهور ترین نقاط این پایتخت شد، شروعی بود برای رونق تجارت های ساختمان سازی در غربی ترین منطقه استان تهران، تهرانی با جمعیت بالا که حالا انگار خرید ملک در آن برگ برنده ای است که بسیاری ترجیح می دهند از دست ندهند.

بخصوص اگر این ملک در شمال غرب تهران و همین طور خوش آب و هوا باشد عالی خواهد شد، رودخانه کن مسئول آبرسانی مرحله ای به این دریاچه مصنوعی است که البته با نام شهدای خلیج فارس نیز شناخته می شود و اگر ساکن تهران باشید احتمالا برای یک بار هم که شده نامش را شنیده اید و یا حضور در این منطقه را تجربه کرده اید.

موازی با ساخت این دریاچه و چند سال پیش از افتتاح رسمی اش ، تدابیری اندیشیده شد تا ساختمان سازی های عظیم و پروژه های پیشرفته در آن انجام شود، این واحد ها پس از طراحی، معماری و در نهایت عمران برای پیش فروش آماده شدند.

ساخت این دریاچه به حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به سازمان مهندسی سپرده شد و این کار تقریبا بی نقص و عالی انجام شد.

خرید برج در دریاچه چیتگر تهران

البته خرید آپارتمان در منطقه 22 و همینطور اجاره در منطقه 22 با توجه به متراژ، سن و سال ساخت بنا و همین طور منطقه و محله اقامتی به بخش های مختلف و متفاوتی تفکیک شد، از جمله محله های معروف که می توانید در آن ها صاحب خانه شوید می توان به: شهرک یاس، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، شمال دریاچه، عرفان، ضلع جنوبی دریاچه، همت غرب (جنب دریاچه)، شهرک راه آهن (ساحل دریاچه)، میدان ساحل و مولوی اشاره کرد.

البته احداث سازه ها و ساختمان ها در این منطقه عمدتا به نهاد ها و ارگان های دولتی وابسته بوده و تعلق دارد، قیمت گذاری در این منطقه نیز قطعا با توجه به نزدیک بودن دریاچه خواهد بود، بخصوص این که آیا ویویی به سمت دریاچه وجود خواهد داشت یا خیر؟ عموما اگر آگهی های مشاورین املاک منطقه 22 را مشاهده کرده باشید با واژه هایی چون واحد در برج (بعد و قبل از دریاچه) روبرو شده اید. منظور این است که آیا شما از پنجره این ساختمان ها نمایی از دریاچه چیتگر استان تهران خواهید داشت یا خیر.

سال 1391 هجری شمسی، عملیات آبگیری و بررسی کف و استقامت این دریاچه شروع شد و حالا تقریبا بعد از گذشت چند سال از آن بهره برداری هایی نیز انجام خواهد شد.

مزایای برج های دریاچه چیتگر

قطعا مانند هر واحد مسکونی و تجاری دیگر، برج های اطراف دریاچه چیتگر نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما می توانید بر این اساس موقعیت مکانی محل سکونت و یا کسب و کار خود را انتخاب کنید.

این دریاچه باعث شده است که این منطقه به امتیازات تفریحی، توریستی، تجاری رسیده و در آن از شروع ورزش های آبی، قایق سواری، ماهیگیری و... خبر می رسد. مراکز خدماتی اطراف این دریاچه ها اقامت هایی را برای حضور کوتاه مدت توریست ها و مسافرین در اختیار آن ها قرار می دهند.

میدانیم که تهران شهر بزرگی است و بار ها در مورد آلودگی آن شنیده ایم، شاید نبود یک دریاچه مانند خزر، در تمامی بخش های استان تهران مانند: شمال، جنوب، شرق و غرب حس می شد، اما در حال حاضر چیتگر تا حدودی با تولید رطوبت باعث بهبود چرخه تغییرات دمایی و همین طور از بین رفتن آلودگی شده است. این خبر خوبی است برای کسانی که در این منطقه و پایتخت کشور، به دنبال موقعیتی برای خرید مسکن هستند.

برج های اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس تهران

با توجه به موقعیت جغرافیایی که حالا در این اطراف چند برابر بهتر شده است، قیمت ها تحت کنترل شهرداری منطقه 22 و شهرداری کل استان تهران خواهد بود و آن طور که انتظار می رفت با افزایش قیمت عجیب و غریبی روبر نبودیم.

این برج ها، به برج منطقه 22 نیز معروف هستند و پروژه های که احداث آن با بررسی موقعیت قرارگیری دریاچه، کوهستان و رشته کوه ها انجام شده است جذابیت خاصی برای خریداران املاک در تهران خواهد داشت.

برج ها عموما به صورت چند بلوکی احداث می شوند و هر کدام از آن ها با توجه به متراژ و امکانات رفاهی قیمت های مختص به خود خواهند داشت.

ایا سئو کردن سایت تضمینی است ؟

سئو سایت ، ایا سئو کردن سایت تضمینی است ؟

این موضوع خیلی مهم است که ایا سئو کردن سایت میتواند تضمینی باشد یا خیر

امروزه اکثر شرکت های طراحی سایت این ادعا را دارند که میتوانند در این زمینه (سئو سازی سایت ) موفق بشوند و هزینه های گزافی از شرکتها دریافت میکنند .

الگوریتم های گوگل بسیار پیشرفته است و حدس زدن انها و تضمین ان امکان پذیر نیست. تنها تخصص و مهارت و تجربه در این حوزه میتواند مفید باشد .

سئو کردن سایت نیاز به مهارت و صبر و حوصله دارد به طوری که باید مسیر درست در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت و محتوا گذاری ان انجام داد.

طراحی سایت از مهمترین موارد میباشد . به عنوان شاخه ای از هنر و توسعه بازاریابی شناخته می شود؛تخصصی  که ابزارش خلاقیت بصری و دانش برنامه نویسی است.

 

تبلیغات در گوگل

قیمت 800هزار

تبلیغ یکماهه در گوگل از 8 صبح الی 18

کل روز های کاری فعال می باشد

پایین صفحه اول گوگل فعال می باشد .

تضمینی به صورت یک ماه فعال می باشد.

ارسال گزارش کلیک و نمایش

سـفـارش پـکــیج

 

 

 

طراحی سایت اختصاصی

قیمت 600 هزار تومان

طراحی سایت با گرافیک اختصاصی 800000تومان

هاست 1 گیگ و پهنای باند 120 گیگ سالانه+فرم ساز

دامنه آی آر به نام صاحب سایت ثبت می گردد.

آموزش حضوری دو جلسه ای کامل.

پشتیبانی رایگان یکساله

سـفـارش پـکــیج

محبوب ترین

طراحی سایت فول

قیمت 700 هزار

طراحی سایت فول امکانات6۰۰۰۰۰ تومان

هاست 1 گیگ و پهنای باند 120 گیگ سالانه+ فروشگاه و پیامک

دامنه آی آر به نام صاحب سایت ثبت می گردد

آموزش حضوری دو جلسه ای کامل.

پشتیبانی رایگان یکساله

سـفـارش پـکــیج

 

دیتااینتری سایت

قیمت 1میلیون تومان

پشتیبانی یکساله دیتااینتری وب سایت از 1 میلیون تومان

هاست 1 گیگ و پهنای باند 120 گیگ سالانه

دامنه آی آر به نام صاحب سایت ثبت می گردد.

آموزش حضوری دو جلسه ای کامل.

پشتیبانی رایگان یکساله

 

 

 

 

 

 

 

 

. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو رایگان به بررسی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید. . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

 

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو رایگان به بررسی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید. . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

 

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو رایگان به بررسی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید.

دریچه کولر دکوراتیو

تاثیر دریچه کولر، دریچه کناف ، دریچه دکوراتیو در دکوراسیون

حالا دیگر خانه ها آن قدر با گذشته متفاوت شده اند که ممکن است وارد یک واحد آپارتمان یا منزل مسکونی تازه ساخت شوید و برای شما مصالح استفاده شده در آن یا برخی بخش ها عجیب باشد.

همان طور که می دانید بخش هایی از خانه ها و یا محل کار هستند که نیازمند بازرسی و بررسی یا کنترل به صورت اضطراری هستند؛ نکته اینجاست که نباید این محفظه ها بسته باشند و باز بودن آن ها هم از بسیاری از جهات جالب نیست.

قطعا شما در یک خانه نمی توانید دریچه ی ورود هوای مطبوع به داخل ساختمان را به طور کامل بسته یا باز نگه دارید. نیاز است که دریچه ای تهیه کنید. انتخاب نوع آن با قیمت مناسب نیز یکی از مهم ترین انتخاب ها است. توجه اصلی هر شخص در انجام یک خرید، قیمت و کیفیت است، تضمین بودن آن بسیار کار شما را سهل می کند.

دریچه کولر

دریچه کناف برای ساختمان ها

بخش های مهمی هستند که بنا به وجود یک سری تجهیزات مانند اتصالات الکترونیکی، مخابراتی و … باید به طور دوره ای بازدید شوند، شما می توانید از کناف ها استفاده کنید، آن ها نمای زیبایی دارند، خیلی سخت آسیب می بینند و از طرفی به راحتی قابل نصب هستند. ضمن این که باید با کیفیت اصلی خریداری شده و نصب شوند.

سقف ها و دیوار های کاذب بیشترین نیاز به این دریچه ها را دارند، فن کوئل ها عموما دچار برخی ایرادات شده و نیازمند بررسی های چند ماهه هستند و دریچه کناف تنها مورد مناسب برای این نقاط در سقف ها و دیوار هایی است که دارای شکاف هستند.

یکی از اصلی ترین موارد انتخاب کناف ها اصطلاح استتار در آن ها می باشد.

 

دست باز در انتخاب دریچه کناف و دکوراتیو

این که یک دریچه دیواری و دریچه سقف کاذب باید کیفیت لازم را داشته باشد، انتخاب آن بر اساس رنگ بندی، امکان پنهان سازی تا حداکثر حالت و داشتن سیم های نگه دارنده در این مرکز بزرگ و مجرب فروش امکان پذیر است.

شبکه های کامپیوتری در ساختمان ها و ادارات بسیار حساس هستند، دسترسی تمام وقت به این سیستم ها ممکن است گاهی اتصالات را محدود کند. آن ها درون دریچه ها قررا می گیرند.

دریچه دکوراتیو ها ممکن است برای شما کاربرد بیشتری داشته باشند، چون هم در طراحی حرف نخست را زده و در کنار آن امکاناتی را نیز به شما ارائه می دهند. سیستم های تهویه حالا دیگر با دریچه ها ترکیب شده و علاوه بر این که جنبه ی محافظت و پوشش دارند می توانند برای شما کاربرد دیگری نیز داشته باشند.

اما انواع مختلف آن ممکن است شما را قانع نکند که کدامین مورد را انتخاب کنید، در نتیجه باید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید و محصول نهایی را سفارش دهید.

این دریچه ها کیفیت بالایی در ساخت دارند و به طبع صدای کم و طول پرتاب عموما بلندی را در بر می گیرند. پیش از هر چیزی می توانید به خوبی اطلاعات جامعی را در مورد این تجهیزات به دست آورید.

 

شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده دریچه های کولر ، دریچه های کناف  و انواع دریچه های تنظیم هوا – 77901755

نمایندگی رسمی تولید کننده پنجره دوجداره

 قیمت پنجره دوجداره

فاکتورهای مختلفی در قیمت پنجره دو جداره وجود دارد هر کدام از این فاکتورها خود دارد چند گذینه برای انتخاب می باشد که شما بسته به میزان بودجه خود می توانید فاکتور مورد نظر را برای خرید و نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی انتخاب کنید برخی از فاکتورهای موثر در قیمت پنجره دوجداره upvc به شرح زیر می باشد

    انواع مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو پنجره دوجداره
    انواع پروفیل مصرفی
    ارتفاع و عرض پنجره
    نوع یراق پنجره یو پی وی سی
    شیشه دوجداره
    هزینه حمل و نقل و نصب پنجره

در ادامه به صورت بسیار مختصر و مفید با هر کدام آشنا خواهید شد.

 
محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با اندازه های فرضی

نکته 1 : در پروفیل وین تک از یراق Endow  و در پروفیل ویستا بست  از یراق Endow  استفاده می شود

نکته 2 :هزینه نصب نیز محاسبه شده است

 

پنجره دوجداره فیکس با ثابت
پنجره دوجداره ثابت یا فیکس

پنجره دوجداره ثابت معمولا دارای یک یا دو  لنگه می باشد که قابلیت باز شدن ندارد این پنجره های مناسب برای مکان هایی می باشند که نیازی به باز شدن نیست البته این مدل پنجره دوجداره در کنار سایر انواع پنجره دوجداره دیگر مورد استفاده قرار میگیرد

اندازه فرضی برای محاسبه   1000*100

لاستیک                                 EPDM

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow  و در پروفیل ویستا بست  از یراق Endow  استفاده می شود

قیمت پنجره دوجداره  وین تک در این مدل     ۳۸۵,۰۰۰ تومان

قیمت پنجره دوجداره  ویستا بست  در این  مدل  ۵۱۵,۰۰۰ تومان

 

 

قیمت پنجره دوجداره دو لنگه
پنجره دوجداره دو لنگه با یک لنگه بازشو به صورت لولایی

یکی از انواع مدل پنجره دوجداره که کاربرد زیادی هم دارد همین نوع از پنجره می باشد این نوع پنجره به  دو صورت دیگر یعنی دولنگه ثابت و دو لنگه باز نیز مورد استفاده قرار میگیرد

اندازه فرضی برای محاسبه   1000*100

لاستیک                                 EPDM

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow  و در پروفیل ویستا بست  از یراق Endow  استفاده می شود

قیمت پنجره دوجداره  وین تک در این مدل    ۶۸۵,۰۰۰ تومان

قیمت پنجره دوجداره  ویستا بست  در این  مدل  ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

 

پنجره دوجداره دو لنگه بازشو به صورت لولایی

از دیگر انواع پنجره دولنگه مورد استفاده که برای مواردی که دارای فضای مناسب می باشد دو لنگه بازشو لولایی می باشد پنجره های لولایی چون به داخل باز می شوند فضای بیشتری از پنجره های کشویی اشغال می کنند

اگر فضای که برای بازشو به داخل استفاده می شود مناسب می باشد از این نوع مدل پنجره می توانید استفاده کنید در غیر این صورت از مدل کشویی می توانید استفاده نمایید

اندازه فرضی برای محاسبه   1000*100

لاستیک                                 EPDM

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow  و در پروفیل ویستا بست  از یراق Endow  استفاده می شود

قیمت پنجره دوجداره  وین تک در این مدل    ۹۱۰,۰۰۰ تومان

قیمت پنجره دوجداره  ویستا بست  در این  مدل  ۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان

هزینه سئو کردن سایت چقدر است ؟

 

مقدمه :

سئو سایت چیست ؟ رتبه اول گوگل شدن در کلید واژه های مختلف در یک سایت را سئو کردن سایت گویند . سئو کردن سایت به عوامل متعددی بستگی دارد . که اغلب متخصص های کامپیوتر و وب از ان سر در میارند.