تور دبی

 تور دبی

دبی شهری است که طی چند سال اخیر، از فرش به عرش رسیده است. اگر عکس های دو دهه قبل دبی را ببینید، متوجه می شوید که از یک صحرای برهوت به وضع کنونی اش رسیده است. برج های سر به فلک کشیده و خیابان هایی که به خیابان های لس آنجلس تنه می زنند، تنها بخشی از زرق و برق دبی در سالهای اخیر است.

بازارهای سنتی، فرهنگ نه چندان غریبه برای ما ایرانیان، رستوران های لاکچری و پاساژهای شیک، همه و همه می توانند چند روز فوق العاده را در قالب یک تور برای شما ثبت کنند. ضمن اینکه دبی یکی از سواحل زیبای خلیج فارس را دارد و چون آب و هوایش تقریبا گرم است، در اکثر روزهای سال می توانید به لب ساحل رفته و از فستیوال ها و کارناوال های ساحلی اش لذت ببرید.

اگر قصد دارید که با هزینه مناسب و مقرون به صرفه، سفری لذت بخش و خاطره انگیز را به این شهر کوچک حوزه خلیج فارس تجربه کنید، شما را به خواندن ادامه مطلب در رابطه با تور دبی توصیه می کنیم.

 تور دبی

سواحل دبی

ورود به سواحل زیبای دبی برای عموم آزاد است. مناطق پاک و سالم و البته دارای وسایل تفریحی و رفاهی متنوع، در این سواحل انتظار شما را می کشند. اما اگر بنا باشد چندتا از سواحل ممتاز دبی را نام ببریم، این چند ساحل می توانند بخشی از لیست پیشنهادی ما باشند:

الممراز:  ساحل الممراز  بیشتر به خاطر وسعت و نوع جغرافیایی که دارد، بسیار مشهور شده است. با رفتن به این ساحل میتوانید به چشم انداز فوق العاده ای از خلیج فارس دست یابید.

جمیرا: ساحلی که نخل های کوتاه بسیاری آن  را پر کرده اند و از دور که به جمیرا نگاه میکنید، طلایی رنگ به نظر می رسد.

روسی: ساحل روسی را می توان جزو خلوت ترین سواحل دبی دانست. چون بسیاری از توریست هایی که به دبی می روند سری هم به اینجا می زنند، به ساحل روسی معروف است. اما خیالتان راحت، چون بخاطر جغرافیایی که دارد و خیلی در دسترس نیست، جمعیت زیادی را در آن جا مشاهده نخواهید کرد.

آب و هوای دبی

دبی آب و هوایی گرم و مرطوب دارد. بهترین فصل برای گردش کردن در آن بهار است (اردیبهشت بهترین ماه است و تا اواخر خرداد هم می تواند مقصد خوبی برایتان باشد) اما در فصل زمستان، دما به بیش از 40 درجه سانتی گراد می رسد. به همین دلیل فصل تابستان، گزینه مطلوبی برای رفتن به دبی نیست اما این مورد هم فرد به فرد متغیر است. اگر هدفتان بیشتر وقت گذرانی در هتل ها و پاساژهای زیبای دبی است، در تابستان هم می توانید از دبی لذت ببرید.

خنک ترین فصل دبی منطقا زمستان است که اندکی از گرمای هوا کاسته می شود. در کل بیشتر راهنمایان تورهای گردشگری، ماه اردیبهشت و فصل زمستان را به مسافرین تور دبی توصیه و پیشنهاد می کنند. آژانس مسافرتی چهارفصل مفتخر است در طول سالهای گذشته همواره به عنوان مجری برگزیده تور دبی همراه مسافران عزیز بوده است . اگر شما هم مایل بودید از نرخ رزرو تورها و هتلهای دبی مطلع شوید میتوانید از سایت آژانس مسافرتی چهارفصل به آدرس www.chaharfasl.net بازدید نمایید و یا از طریق ایمیل info@chaharfasl.net با کارشناسان بخش دبی در ارتباط باشید.

فرودگاههای دبی

فرودگاه بین المللی دبی: این فرودگاه را پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان می دانند، چرا که هر هفته، هشت هزار پرواز در آن انجام میشود.

نکته مهم دیگری درباره فرودگاه بین المللی دبی، این است که در سال 70 هزار نفر در آن رفت و آمد دارند که همین باعث شده است این فرودگاه را سومین فرودگاه از نظر تعداد مسافر در جهان بنامند. البته خیالتان راحت باشد چون که فرودگاه بین المللی دبی، با داشتن سه ترمینال، کار مسافرین خود را حسابی راحت کرده است.

آدرس: Al quds s.t

 تور دبی

فرودگاه بین المللی آل مکتوم: این فرودگاه را سالها بعد از فرودگاه بین المللی دبی ساخته اند و به همین دلیل بسیار نو و پر زرق و برق تر از آن است. 5 مسیر فرود در فرودگاه آل مکتوم وجود دارد که بخش زیادی از نقل و انتقالات بارها را با استفاده از این فرودگاه انجام میدهند.

آدرس: Emirates r.d

هتل های دبی

تنوع هتل های دبی به قدری بالاست که مسافران جدید تور ارزان دبی را به محض ورود، دچار سرگیجه میکند. شما از هر کسی که چند بار به دبی رفته است سوال کنید که بهترین هتل دبی کدام است، احتمال دارد که پاسخ متفاوتی از دیگری دریافت کنید. اما این چند هتل از طرف «چهارفصل» به شما پیشنهاد میشود که با اطمینان خاطر می توانید از آنها استفاده کنید:

رافلز دبی: برای یک شب اقامت در رافلز دبی باید حداقل 325 دلار هزینه کنید. این تنها نکته ای است که شاید شما را آزرده خاطر کند. اما مطمئنا باشید که تمام این پولی که خرج اقامت در رافلز دبی خواهید کرد، ارزشش را دارد.

طراحی بیرونی ساختمان هتل و دیزاین داخلی اتاقها، به محض رویت، بیننده را دچار حیرت میکند. شاید مشابه این هتل را تا کنون فقط در فیلم های هالیوودی دیده باشید. اما حالا شما هم می توانید در همان اتاق هایی بخوابید، که کسی مثل جیمز باند، در آنها ماموریت های خود را انجام میدهد.

آدرس: 12th street, sheikh Rashid road, wafo city

گراسونور هاوس: اندکی از رافلز هتل ارزان تر است. اما این هتل نیز بی نظیر است، خصوصا اگر شب را در آنجا بگذرانید. نورپردازی گراسونور جزو مثال زدنی ترین نمونه های نورپردازی برای یک هتل است.

آدرس: Al emreet street, dubai marina

هتل چهارفصل جمیرا: منطقه ای در دبی وجود دارد که به آن جمیرا گفته می شود. منطقه جمیرا جزو مناطقی است که گردشگران تورهای خوب دبی حتما باید به آن سری بزنند. هتل چارفصل جمیرا نیز، در این منطقه قرار دارد و ضمنا، هزینه ارزان تری هم نسبت به بقیه برمی دارد.

آدرس: Jumeirah s.t

 تور دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی

همان طور که گفته شد، اردیبهشت و سه ماه زمستانی سال، بهترین زمان برای سفر به دبی هستند. البته لازم به ذکر است که، این چهار ماه علی رغم اینکه از نظر آب و هوایی بسیار مناسب تر هستند؛ اما از نظر تعداد توریست ها و مسافرین موجود در دبی، شلوغ ترین ماهها نیز محسوب می شوند.

بنابراین اگر از شلوغی خوشتان نمی آید، یا دوست دارید که سفری ارزان تر به دبی داشته باشید، تابستان بهترین زمان گردش کردن در این شهر حاشیه خلیج فارس است.

غذاهای متنوع در دبی

نکته جذاب در مورد دبی، حجم عظیم تنوع غذاهای آن است. اکثر رستوران ها و فست فودهای معتبر جهان در دبی نمایندگی دارند. تقریبا از هر فرهنگی در ملل مختلف، میتوانید حداقل یک غذا را در دبی پیدا کنید. منوهایی از غذاهای لذیذ در رستوران ها و فست فودها و البته آشپزخانه های سنتی دبی وجود دارد، که شما میهمانان تور دبی احتمالا بخش زیادی از زمان خود را صرف بررسی آنها خواهید کرد.

 تور دبی

نکات مهمی که باید بدانید

ساعت دبی نیم ساعت از ساعت تهران عقب تر است. زبان رسمی آن مانند دیگر شهرها و کشورهای همسایه اش، عربی است؛ اما شما با دانستن زبان انگلیسی هیچ مشکلی در دبی نخواهید داشت. پول رسمی دبی «درهم» است.

 تور دبی

مراکز خرید در دبی

پاساژها و مال های فوق العاده ای در دبی هستند که همانند هتل هایش، انتخاب را برای گردشگران سخت می کنند. با این حال، دبی مال، امارات مال، برجمان، دبی اوتلت مال و بطوطه مال از مهم ترین مراکز خریدی هستند که میتوان به آنها اشاره کرد.

تور دبی

جاذبه های دبی

دبی جاذبه توریستی کم ندارد. به هر حال مقصد بسیاری از توریست های جهان است و این تنوع در داشتن جاذبه های گردشگری، امری بدیهی است. اما برج خلیفه (که بزرگترین برج ساخته بشر است)، آب نمای موزیکال دبی، باغ جادویی گل ها و برج العرب را میتوان به عنوان بخشی از لیست بلند بالای جاذبه های دبی برای مسافران بهترین تورهای دبی نام برد.

مدارک مورد نیاز

ورود به امارات نیازمند ویزای مخصوص این کشور است. برای اخذ ویزا، باید گذرنامه (با حداقل 6 ماه اعتبار) داشته باشید.

 

منبع : سایت آژانس مسافرتی چهارفصل https://chaharfasl.net

 

لیست قیمت جراحی زیبایی شکم و پهلو

لیست قیمت جراحی زیبایی شکم و پهلو

 لیپوماتیک شکم پهلو - ابدومینوپلاستی و قوس کمر بسیار زیبا  در سه ساعت و تزریق به باسن توسط تیم تخصصی جراحان / بدون بستری - پرطرفدارترین روش جراحی زیبایی شکم جهت از بین بردن چربی های اضافی اطراف شکم ، لیپولیز ، لیپوساکشن ، کلینیک تخصصی لاغری شکم و پهلو -آبدومینوپلاستی به همراه کشیدن پوست شکم . مدل ساعت شنی کردن زیبایی شکم و پهلو

در روش لابیاپلاستی با لیزر بدون بستری میباشد / میتوان بیان کرد که انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر توسط تیم جراحی زبردست و خبره جراح و متخصص زنان و فقط در یک جلسه و در کلینیک مجهز و مجاز و با وجود تیم های مراقبت ویژه و امکانات vipانجام میشود و همچنین با ارائه سرویس های بیمارستانی در ٢٤ ساعت شبانه روز تمامی وسایل بستری و مواد مصرفی در مرکز جراحی لابیاپلاستی و بیمارستان به صورت کاملا بهداشتی میباشد.

عمل تنگ کردن واژن با لیزر چیست ؟

استفاده از لیزر جز روشهای غیر جراحی ، برای تنگ کردن (واژن) و رفع تیرگی واژن و سفید کردن واژن و جوانسازی واژن بصورت غیر تهاجمی ست لذا برای افرادی که ترجیح میدهند از روش های بدون درد و خونریزی برای جذابیت و جوانی ناحیه تناسلی شان استفاده کنند انتخابی مناسب است .

درمان با لیزر جوانسازی واژن ، صرفا برای تنگ کردن واژن استفاده نمیشود و رفع گشادی واژن تنها یکی از مزایای بهرمندی از لیزر جوانسازی واژن  میباشد .

راهنمای خرید کواد کوپتر و آموزش پرواز با آن


 

 

وانت بار تلفنی در تهران

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در کوتاهترین زمان ،با کمترین قیمت را می توانید با وانت بار تلفنی تهران تجربه کنید.حمل بار از تهران به شهرستان با وانت بار نیز در صورت کم بودن وسایل باعث صرفه جوی در وقت و هزینه ها می شود.کادر مجرب ما می توانند شما را در امر حمل بار مشاوره بدهند تا بر اساس حجم وسایل شما ماشین مناسب انتخاب کنید.

دفتر اتوبار ما به صورت گسترده در سرتاسر تهران فعالیت دارد .از جمله میتوان باربری در شرق تهران،باربری در شمال تهران،باربری در غرب تهران و باربری در مرکز تهران را نام برد.تمامی مناطق یک،دو،سه،چهار،پنج و... تحت پوشش این اتوبار می باشد.

ایران باربر

پرسنل و کارشناسان باربری ما تماما آموزش دیده اند تا قادر باشند در مراحل حمل بار و اسباب کشی شما را راهنمایی نمایند.این تیم تشکیل شده از نیروهای خانم و آقا هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.معمولا خانم ها کار بسته بندی و آقایان کار حمل بار را بهتر انجام میدهند.

نیسان بار تلفنی ما به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته و در تمامی روزهای سال با نرخ پایین تر از تعرفه کارشناسی در خدمت شما عزیزان است. شما می توانید در هر موقع از شبانه روز که به باربری شهری و بین شهری نیاز داشتید با باربری ما تماس بگیرید و درخواست نیسان بار نمایید.

در صورتی که در جستجوی یک باربری خوب و ارزان در تمام مناطق تهران هستید می توانید با شرکت حمل بار ما تماس حاصل فرمایید.خدمات حمل بار ما در تهران به صورت شبانه روزی با تعرفه و نرخ ارزان تر از شرکتهای همکار جهت حمل وسایل منزل انجام میشود.شما می توانید قیمت خدمات حمل بار خود را با کلیک به روی تعرفه باربری بدست آورید.

اگر نگران وسایل و اثاثیه خانه خود هستید،آگاه باشید خدمات حمل بار به صورت کاملا ایمن انجام می شود.با بسته بندی ویژه و vip دیگر نگران حمل اثاثیه منزل خود نباشید.حمل وسایل منزل به گونه ای انجام میشود که تمامی وسایل و لوازم منزل شما بدون کوچکترین آسیب دیدگی به مقصد منتقل شود.شرکت خدمات حمل بار تهران 24 ساعت هفته در خدمت شماست.

حمل اثاثیه منزل

باربری بین شهری یکی دیگر از خدمات شرکت اتوبار ما می باشد که برای شما دوستان جهت جابجایی و حمل وسایل منزل و حمل اثاثیه منزل در نظر گرفته شده است. در باربری بین شهری در استان تهران به مشکلات زیادی برخواهیم خورد ولی می توان با یک برنامه ریزی دقیق از برخورد با این مشکلات به راحتی گذشت و یک اسباب کشی بدون مشکل را تجربه کرد.

ویژگی های اتوبار ما:

  • رانندگان حرفه ای و وارد به آدرس یابی درون شهری و برون شهری جهت انتخاب نزدیک ترین مسیرها 
  • بسته بندی حرفه ای و استفاده از ایمن ترین نوع بسته بندی اثاثیه
  • کارگران ماهر و حرفه ای
  • ماشینهای متعدد شامل نیسان بار،وانت بار،کامیون(خاور،ایسوزو) به صورت کف موکت 
  • اسباب کشی ایمن بدون آسیب دیدگی لوازم
  • فعالیت شبانه روزی و 24 ساعته
  • فعالیت در تمام مناطق و محله های تهران
  • حمل بار تهران به شهرستان

حمل وسایل و اثاثیه منزل در تهران،جهیزیه عروس و کالاهای شرکتی با قیمت ویژه تماس از سایت، در سرتاسر تهران با وانت بار تلفنی،نیسان بار و کامیون انجام میشود. 

منبع: iranbarbar.com

انگور کاشمر

انگور کاشمر

یکی بهترین شهر هایی که آب و هوایی مناسب برای تولید انبوه انگور دیده شده است شهر زیبای کاشمر میباشد انگور کاشمر به دلیل ویژگی های متفاوتی که دارد توانسته به محبوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان از این محصول به دست بیاورد.

 انگور یکی از میوه هایی است که در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این میوه به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه نیز می توان استفاده نمود. شاید شیرینی و خوشمزگی انگور کاشمر بتواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در باغ های انگور شهرستان کاشمر تقریبا 20 نوع انگور یافت می شود. انگورهای پیکامی و عسکری جز بهترین نمونه های انگوری است که می توان در این شهرستان به وضوح پیدا کرد.

کاشمر را به دلیل تولید انگور های مختلف شربت خانه استان خراسان رضوی نیز می نامند. علاوه بر انگور های خاص و ناب که از کاشمر به دست می آید می توان به راحتی این انگور ها را به کشمش های مختلفی مانند کشمش سبز قلمی کاشمر که یک برند جهانی است تبدیل نمود. علاوه بر صادرات کشمش می توان به راحتی انگور سبز صادراتی را نیز به کشور های مختلف جهان صادر نمود. به دلیل کیفیت بالای انگور سبز صادراتی هر روز کشور های بیشتری خواهان این محصول می شوند. البته باید در صادرات این محصول توجه ویژه ای به کشاورزان داشت تا سود مناسبی نیز به آن ها برسد.

 

یکی از مشکلاتی که کشاورزان شهرستان کاشمر به شدت از آن گلایه دارند و می توان این گلایه آن ها را کاملاً به حق دانست عدم رسیدن به سود بالا برای این کشاورزان می باشد. دلیل اصلی این عدم دست یابی به سود را می توان وجود دلال هایی دانست که به راحتی انگور کاشمر را از کشاورزان این شهرستان با قیمت بسیار پایین خریداری نموده و با قیمت بسیار بالاتر به شهر ها و استان های دیگر صادر می کنند.

متاسفانه دولت نیز تاکنون طرح های مناسبی برای پشتیبانی از این گروه که سهم زیادی در تولید انگور کشور را دارند ارائه نداده است.

انگور کاشمر باعث ایجاد اشتغال زایی در این شهرستان نیز شده است. این امر و تداوم آن نیازمند پشتیبانی دولت در صادرات مناسب این محصول و همچنین کوتاه نمودن دست دلالان در این عرصه می باشد.

انگور کاشمر به دلیل اینکه در مراحل رشد و تولید آن از هیچ سم شیمیایی استفاده نمی شود می توان از عدم سموم مختلف در مصرف آن کاملاً مطمئن بود.

35999203_196499537869234_6445305027077603328_n.png

 خواص انگور کاشمر

 

شاید در نگاه اول انگور را میوه ای بدانید که ممکن است به دلیل ویژگی های قندی که دارد برای برخی از افراد مضر باشد اما می توان به راحتی این قضیه را نقض نمود و گفت که شیرینی انگور کاشمر به هیچ عنوان ضرری برای افراد مختلف ندارد.

اگر سلامتی قلب شما برایتان بسیار مهم است می توانید با مصرف روزانه روغن هسته انگور کاشمر به راحتی تمامی دغدغه های خود برای حفظ سلامتی قلبتان را از بین ببرید.

یکی از خواصی که انگور ها را به سفره غذایی افراد نیز اضافه کرد توانایی بهبود و تقویت بینایی توسط این میوه خوشمزه می باشد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی در طول زندگی با آن رو به رو شود عدم توانایی در دفع مواد غذایی مختلف در معده یا همان یبوست می باشد. افراد قدیمی و بزرگتر های خانه در این زمان خوردن انگور را به فرد توصیه می کنند که امروزه با پیشرفت علم پزشکی و آزمایشات زیادی که در این زمینه انجام گرفته است کاملاً تاثیر انگور در رفع یبوست اثبات شده است. انگور کاشمر یکی از بهترین انگور هایی است که می تواند به راحتی یبوست افراد را برطرف نموده و باعث نرم شدن معده و روده افراد شود.

پزشکان به بیمارانی که از مشکلات ریوی مانند سل ریوی رنج می برند خوردن انگور را پیشنهاد می دهند. خوردن انواع مختلف انگور کاشمر باعث می شود تا این بیماری به سرعت در بدن فرد درمان شود.

محققان با آزمایشات مختلف ثابت نموده اند که مصرف انگور در حالت کلی می توان باعث بهبود و تقویت عملکرد مغز شود.

 از دیگر خواص مثبت انگور کاشمر می توان به توانایی این محصول در رقیق نمودن خون اشاره کرد.

انگور جابوز

 

جابوز یکی از روستاهای شهرستان خلیل آباد است که به دلیل تولید فراوان انگور با کیفیت مشهور شده است. انگور جابوز به دلیل کیفیت بالا مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته و صادرات گسترده ای نیز دارد.

صادرات انگور جابوز باعث شده است تا اشتغال زایی در این منطقه به صورت مناسبی رشد نموده جوانان بسیاری به تولید و برداشت انگور جابوز مشغول شوند. هر چند برداشت انگور می تواند برای کارگران مختلف فصلی نیز اشتغال ایجاد نماید اما تولید نگهداری اصولی آن می تواند یک منبع درآمد مناسب قلمداد شود.

یکی از مسائلی که باعث شده است تا امر نگهداری انگور جابوز برای کشاورزان سخت شود فاسد شدن این انگور در دمای بالای 25 درجه است. برداشت انگور جابوز در فصل ابتدای فصل تابستان شروع شده و مانند دیگر انگور های آن منطقه می توان به راحتی آن را به کشمش های خوشمزه و سرشار از پروتئین تبدیل نمود.

 

انگور جابوز نیز مانند دیگر انگور ها دارای خواص فراوانی است که باعث حفظ سلامتی در افراد مختلف می شود. براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته انگور جابوز و انواع آن می تواند به راحتی در درمان سرطان موثر باشد.

 

000.png

 

خرید انگور

 برای خرید انگور کاشمر باید توجه داشت تا این انگور تمامی ویژگی های یک انگور کامل و خوشمزه را داشته باشد. انگور های پلاسیده و نارس علاوه بر اینکه باعث می شوند هزینه ی اضافی توسط مشتری پرداخت شود می تواند باعث آسیب رساندن به سلامت انسان نیز شوند. علاوه بر خرید انگور کاشمر برای خرید انگور جابوز نیز این مسائل باید رعایت شده و یک محصول با کیفیت بالا را خریداری نمود.

شرکت ها و سایت های مختلفی امروزه اقدام به خرید و فروش انگور نموده اند. برای خرید انگور جابوز و کاشمر حتماً باید از مراکز معتبر خریداری نمود. در این راه آشنایی کامل با ویژگی های مختلف انگور کاشمر و جابوز و انگور خلیل اباد  می تواند کمک بسیار زیادی به افراد در خرید انگور بنماید.