جدیدترین دستاورد پزشکی در جوانسازی پوست

جدیدترین دستاورد پزشکی در جوانسازی پوست

جوانسازی  پوست از مهم ترین اشتغال ذهنی هایی است که افراد بالای 30 سال، الالخصوص بانوان بدان دچارند. بدیهی است که پوست بدن انسان ، به ویژه صورت، پس از سی سالگی دچار چروکهای ریزی میشود که رفته رفته عمق بیشتری میابد. این عارضه به جهت از دست دادن مقادیر قابل توجهی از الاستین، کلاژن و هیالورونیک رخ میدهد. برخی از افراد این چروک ها را همراه با کاهش درخشندگی پوست تجربه میکنند. لذا درست از همین هنگام گمشده ای را در وجود خود میابند و به دنبال راه حل میگردند و آن چیزی نیست جز روش های جوانسازی پوست!



در دنیای پزشکی و علوم نوین دیگر عوارض پیری مساله ای خنده دار هستند، زیرا در کمتر از چند دقیقه بدون جراحی میتوان بدان خاتمه داد و عمل جوانسازی پوست را آغاز کرد. حتی جالب است که نتایج به دست آمده از افرادی که به صورت علمی و طبی اقدام به جوانسازی پوست خود کرده اند حاکی از آن است که پوست آنها پس از جوانسازی، به مراتب، صاف تر، درخشانتر و باکیفیت تر از دوره جوانی و طراوت شده است.


کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی مکانی امن و مجهز با برخورداری از تیم پزشکان متخصص پوست و زیبایی بهترین فضا را برای تزریق ژل پروفایلو به جهت جوانسازی پوست فراهم آورده است. این کلینیک با توجه ویژه به مشتریان بهترین برند این محصول را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان جوانسازی پوست قرار میدهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.